کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یاهو رمز عبور سنتی برای لاگین به ایمیل را حذف می‌‌کند

امروزه پسوردها جزو مهم‌ترین اطلاعات کاربران به شمار می‌روند. اغلب این کلمات ناامن بوده و ممکن است با لو رفتن آن تمامی اطلاعات اکانت نیز فاش شود. برخی کمپانی‌ها از روش احراز هویت دو عاملی برای بالا بردن امنیت اکانت استفاده می‌کنند اما اخیرا یاهو روشی جدید برای جایگزین پسورد ارائه کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ یاهو متود جدید احراز هویت را با نام «on demand» برای لاگین به ایمیل فراهم کرده است. مانند روش احراز هویت دو عاملی، لاگین به ایمیل با کدهای حساس و دارای محدودیت زمانی که از طریق اپلیکیشن یا پیام ارسالی به گوشی ارسال می‌شود، انجام خواهد یافت. اما این روش جدید یک مرحله‌ کمتر از روش احراز هویت دو عاملی دارد؛ دیگر نیازی به وارد کردن پسورد اکانت یا ایمیل نیست. با روش «on demand» در هر بار لاگین می‌توان بدون وارد کردن رمز عبور اولیه‌ به ایمیل وارد شد. ممکن است برخی این روش را «one-step authentication» یا احراز هویت تک عاملی بنامند. بعد از فعال کردن این روش زمانی که بخواهید به ایمیل خود لاگین کنید، دکمه‌ی جدیدی به نام «send my password» را به جای فیلد سنتی کلمه‌ی عبور خواهید دید که با کلیک کردن آن کلمه عبوری به گوشی شما ارسال خواهد شد.

Dylan Casey مدیر بخش پلتفرم یاهو در این باره می‌گوید:

این روش اولین گام برای از بین بردن پسوردها است.

شاید به نظر این حرف درست باشد، اما نباید فراموش کنیم که امنیت روش جدید یعنی on demand کمتر از روش احراز هویت دو عاملی است که البته یاهو این روش را بصورت اختیاری به کاربران ارائه کرده است. اما شاید این روش بتواند در راستای از بین بردن عادت قدیمی کاربران برای وارد کرد رمز عبور کارآمد باشد. البته اگر گوشی شما گم شد یا به طریقی از دسترس خارج شد، کل اطلاعات ایمیل و اکانت به راحتی می‌تواند در دسترس افراد ناشناس و هکرها قرار گیرد. یاهو اولین کمپانی نیست که درصدد حذف کردن روش قدیمی یا وارد کردن پسوردها است؛ پیش از این نیز برخی شرکت‌ها از روش‌های متفاوتی مانند لاگین با استفاده از اثر انگشت یا اسکن چشم درصدد جایگزین برای رمزهای عبور برآمده بودند. 

تا به حال ایمیل یاهو به عنوان امن‌ترین اکانت یا استفاده از روش‌های استاندارد امنیت شناخته نشده است، به همین دلیل این کمپانی در حال اعمال برخی روش‌ها در این زمینه است. روش on demand نیز اولین اقدام یاهو برای از بین بردن پسوردها و روش رمزگذاری «end-to-end» است. این سیستم رمزگذاری آسانی را برای ایمیل‌ها فراهم کرده و بر پایه‌ی یکی از افزونه‌های کروم پیاده‌سازی شده است.

متاسفانه این سیستم برای هر اکانت و ایمیل‌ها به طور خودکار فعال نشده است؛ Alex Stamos مدیر بخش امنیت یاهو در مصاحبه‌ای با واشنگتن پست گفت که از کاربران انتظار می‌رود این روش را فقط برای ایمیل‌ها یا اکانت‌های بسیار مهم و حساس استفاده کنند. به گزارش وال‌استریت ژورنال، این سیستم جدید برخی بخش‌های اکانت از جمله اطلاعات دریافت کننده، زمان ارسال و موضوع ایمیل را رمزنگاری نمی‌کند اما محتوای ایمیل به صورت کاملا رمزنگاری شده فقط برای گیرنده و فرستنده قابل خواندن و مشاهده است. انتظار می‌رود یاهو این متد را تا پایان سال جاری میلادی پیاده‌سازی کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25660 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/12/26 تعداد مشاهده: 1622
سافت گذر